تابلو کنتوری سه فاز ساختمانی

کادر مجموعه اصفهان برق با به کارگیری مواد اولیه مرغوب، اقدام به تولید انواع تابلوهای برق در سایز و طرح های متنوع کرده است. از محصولات این مجموعه می توانید در پروژه های ساختمانی و صنعتی استفاده کنید. تابلو کنتوری سه فاز ساختمانی از یک چارچوب محکم تشکیل شده اند، که می توانند تاسیسات و مدارات الکترونیکی را درون خود نگهداری کنند.

شما عزیزان می توانید با تهیه یک تابلو برق سه فاز استاندار کلیه ی برق آسانسور، راه پله، حیاط، پشت بام و قسمت های مختلف دیگر ساختمان را تامین کنید. در صورتی که از تابلوهای برق در ساختمان های خود استفاده نکنید ممکن است با کوچک ترین نوسانات برق، وسایل الکترونیکی شما بسوزد. تابلوهای برق سه فاز می توانند از وارد شدن نوسانات و نویزهای موجود در برق، به ساختمان ها جلوگیری کنند. از این جهت شما عزیزان می توانید با انتخاب تابلو برق استاندارد، امنیت ساختمان های خود را چند برابر کنید.

تابلو کنتور برق سه فاز

در تابلوهای کنتور سه فاز لامپ هایی قرار داده شده است که در صورت بروز ایراد در تابلو برق، به اوپراتور اطلاع داده می شود. یکی از قطعات ضروری به کار رفته در تابلوهای برق سه فاز، کلید محافظ جان است. این کلید از ورود جریان های نامی به بدن انسان جلوگیری می کند، و نقش محافظتی در تابلوهای برق دارد. در ساخت انواع مختلف تابلوهای برق، رله استفاده می شود. این قطعه در صورت تغییرات ولتاژ و یا قطع هر یک از فازهای برق، از تابلو برق محافظت می کند. رله های به کار رفته در تابلوهای برق انواع مختلفی دارند که کارآیی هر یک از آن ها با توجه به مشخصات فنی که دارند، متفاوت است. نیروهای متخصص و با تجربه مجموعه اصفهان برق با به کارگیری اصولی قطعات الکترونیکی در تابلوهای برق، توانسته اند تابلو برق سه فاز و تک فاز ساختمانی را تولید کنند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند.

طراحی تابلو برق سه فاز

افرادی که طراحی تابلو برق های سه فاز را برعهده دارند باید درباره قطعات الکترونیکی و عملکرد هر یک از آن ها، آگاهی کامل داشته باشند. برای ساخت تابلوهای برق سه فاز در مرحله اول قطعات اولیه در کارخانه ها به اندازه دلخواه برش داده شده و سپس مته کاری می شوند. و در نهایت قطعات آماده شده، جوشکاری شده و اسکلت اولیه تابلو برق ها ساخته می شود. برای زیبایی کار سطوح چارچوب اصلی تابلو برق، رنگ کاری می شود. در مرحله بعد اسکلت داخلی تابلو برق ساخته می شود و قطعات در محل خود مونتاژ می شوند، برای این که جایگاه قطعات مشخص شود بر روی بدنه سوراخ هایی را ایجاد می کنند. سپس کلیه ی قطعات الکتریکی لازم برای ساخت تابلو های برق سه فاز، بر روی اسکلت داخلی نصب می شوند. پس از ساخت، تابلوهای برق توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از تایید آماده فروش می شوند. برای بهبود عملکرد تابلوهای برق، باید کلیه ی مراحلی که به آن اشاره کردیم به صورت کاملا اصولی انجام شود. نوع طراحی تابلو برق نیز در میزان پیچیدگی سیستم نقش دارد. برای سادگی دسترسی به تابلوهای برق، هر یک از سیم های فاز و نول را با رنگی متفاوت مشخص می کنند.

در زمان طراحی تابلوهای برق سه فاز برای افزایش ایمنی آن ها باید از تجهیزات مخصوصی استفاده شود. از این جهت در آن ها تجهیزاتی به کار رفته است که از وارد شدن شوک های ناگهانی به دستگاه های خانگی جلوگیری می کنند. نوع طراحی تابلوهای برق سه فاز ساخته شده توسط مجموعه اصفهان برق، بدین گونه است که از ایجاد این دسته از شوک های الکتریکی جلوگیری می کند.