تابلو کنتوری تک فاز ساختمانی

مجموعه تخصصی اصفهان برق در زمینه فروش انواع تابلو های برق تک فاز و تابلو کنتوری سه فاز ساختمانی فعالیت دارد. نیروهای متخصص این مجموعه تمامی تلاش خود را به کار برده اند تا بهترین محصولات را برای مشتریان عزیز خود ارائه دهند. کادر مجموعه اصفهان برق درباره نحوه کارکرد صحیح تابلو برق ها و چگونگی افزایش ایمنی در ساختمان ها اطلاعات کافی دارند، از این جهت برای افزایش ایمنی از قطعات با کیفیت در ساخت تابلو برق ها استفاده می کنند. نوع سیم کشی و قطعات به کار رفته در تابلوهای کنتوری تک فاز ساختمانی تولید شده توسط این مجموعه به گونه ای است که کوچکترین نوسانات برق را می توانند، تشخیص دهند.

برق از مراکز اصلی، توسط تابلو برق هایی که در ساختمان ها وجود دارد، وارد خانه ها می شود. و در نهایت توسط سیم کشی ساختمان ها، برق به لوازم خانگی ها وارد می شود. تابلو کنتور برق در واقع یک جزء حیاتی در سیستم تامین برق ساختمان ها است، زیرا به جداسازی برق شبکه های اصلی از سیستم های برق خانگی کمک می کند. وظیفه ی اصلی این تابلو برق ها، محافظت از وسایل و دستگاه های خانگی در صورت ایجاد بارهای اضافی از منابع تغذیه است.

قیمت تابلو کنتور برق تک فاز

اندازه و سایز تابلو برق ها بر اساس تعداد واحدهای مسکونی متفاوت است، این عامل در تغییرات قیمت تابلو برق های خانگی نقش دارد. هرچقدر قطعات به کار رفته در آن ها از کیفیت بالاتری برخوردار باشد و همچنین از تجهیزات پیچیده تری در ساخت آن ها استفاده شده باشد، قیمت نهایی تابلو برق ها نیز بیشتر می شود. عملکرد صحیح تابلو برق ها در کنترل تاسیسات الکتریکی و محافظت از افراد و دستگاه هایی که به این شبکه متصل هستند، کمک شایانی می کند.

تابلو برق خانگی تک فاز

تابلو های برق های تک فاز، برای محافظت از خانه در برابر آسیب های الکتریکی ناشی از نوسانات برق و اضافه بار طراحی شده اند. نوسانات برق در ساختمان ها زمانی اتفاق می افتد که جریان الکتریکی از محدوده مورد انتظار خارج شود، در این صورت این نوع جریان ها به دستگاه های برقی آسیب های جدی ای وارد می کنند. زمانی که یک مدار مقدار آمپر بیشتری نسبت به آن چه که برای کنترل آن ها ساخته شده است، دریافت می کنند؛ اضافه بار اتفاق می افتد. این حالت مانند زمانی است که تعداد زیادی از وسایل در حال کار، به توان بیشتری از پانل ها نیاز دارند. هر زمان که جریان عبوری از هر کلید از مقدار تعیین شده برای آن ها تجاوز کند، تابلو های برق خانگی به صورت خودکار جریان برق را از مدار قطع می کنند تا از ساختمان ها محافظت کنند. با توجه به تعداد طبقات ساختمان های مسکونی، ممکن است تابلو برق ها پیچیده تر و بزرگ تر باشند. اگر تابلو های برق خانگی عملکرد خوبی نداشته باشند، ممکن است بسیاری از وسایل برقی بسوزند. اگر در سیستم برق رسانی ساختمان مشکلی ایجاد شود، می توانید با بررسی تابلو برق ها و تعمیر آن ها از بروز حوادث جلوگیری کنید.

شما عزیزان می توانید با دانستن عملکرد دقیق هر یک از کلیدهای تابلو برق های خانگی در صورتی که مشکلی برای برق ساختمان های مسکونی به وجود آید، علت آن را بفهمید و بتوانید مشکلات به وجود آمده در آن ها را در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنید. به طور کلی تابلو برق های خانگی از منبع تغذیه، قطع کننده های مدار، کلید های قطع، بلوک های ترمینال، رله های محافظتی، سوئیچ ها، فیوزها، درایوهای موتور و ترانسفورماتورهای جریان حفاظتی تشکیل شده اند. تابلو های برق با توجه به محفظه ای که درون آن ها تعبیه شده است از تجهیزات و سیم کشی های مدارات داخل خود محافظت می کنند. معمولا تابلو برق ها را در مکانی خشک و سر پوشیده و در مکان های کم تردد قرار می دهند تا از ایجاد برق گرفتگی در آن ها جلوگیری شود. در موارد نادر ممکن است تابلو های برق را در خارج ساختمان ها قرار دهند، این امر بیشتر در ساختمان های قدیمی اتفاق می افتد.