تابلو های PLC

مجموعه تخصصی اصفهان برق سال های زیادی است که در زمینه تولید و عرضه انواع تابلو برق سه فاز و تک فاز ساختمانی و تابلو های PLC فعالیت دارد و توانسته است در این زمینه رضایت مشتریان خود را جلب کند. تیم متخصص این مجموعه با بهره گیری از دانش و تجربه خود، آماده خدمت رسانی برای مشتریان عزیز خود است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

تابلو برق های PLC با بررسی وضعیت سیستم برق رسانی در صورت ایجاد خطا، به کاربر هشدار می دهند. این نوع تابلو برق ها قابلیت برنامه نویسی بر روی نرم افزار خود را دارند. امروزه از این نوع تابلو برق ها در مراکز صنعتی پیچیده نیز استفاده می کنند. آن ها همچنین می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن دستورات را به سیستم ها و قطعات خروجی منتقل کنند. برنامه نویسی تابلو برق به گونه ای است که توانایی اتصال و بررسی انواع ورودی ها را دارند.

تابلو برق صنعتی PLC

امروزه از تابلو برق های معمولی به دلیل سنگینی وزن و پیچیدگی در سیم کشی، کمتر کاربرد دارند. از طرف دیگر تابلو برق های PLC به دلیل قابلیت برنامه ریزی و کاهش قطعات، وزن کمی دارند و حجم آن ها نیز در مقایسه با تابلو برق های دیگر کاهش یافته است. این ویژگی تابلو برق باعث شده است تا از آن ها در صنایع بزرگ نیز بتوان استفاده کرد. تابلو برق های PLC  قادر هستند در کوتاه ترین زمان ممکن سیگنال ها دریافتی را پردازش کرده و به مراکز کنترل منتقل کنند. این نوع تابلو برق ها همچنین قادر است تا به سایر دستگاه های دیگر نیز متصل شوند.

اگر قصد دارید نحوه عملکرد این نوع تابلو برق ها را تغییر دهید، شما عزیزان می توانید به راحتی با تغییر کدهای برنامه نویسی عملکرد آن ها را تغییر دهید؛ در این صورت نیازی به جابجایی سیم کشی ها در تابلو برق نیست. امروزه با پیشرفت تکنولوژی تعداد قطعات به کار رفته در ساخت تابلو برق های PLC کاهش یافته است، این امر باعث ساده تر شدن سیستم های تابلو برق شده است. اگر از آن ها به درستی نگهداری شود، تابلو برق ها در مدت زمان طولانی بدون نیاز به تعمیرات قابل استفاده هستند. مکانی را که برای نگهداری تابلو برق انتخاب می کنید، باید به طور کامل بررسی کنید. سعی کنید به صورت دوره ای تابلو برق های PLC را بررسی کنید، این امر باعث بهبود عملکرد تابلو برق ها می شود. بهتر است یک چک لیست برای بازرسی تابلوهای برق PLC تهیه کنید و گزارشات خود را در آن ثبت کنید.